Tiveden

I helgen har jag varit i Tiveden med pappa, Mattias, Linnéa, Ann-Louise, Farfar, Magnus, Daisy, Simon, Anna, Emilia, Fredde, Elisabeth och Åke. Oj, vad många det blev ahah. I fredags så reda jag, pappa och Ann-Louise islandshästar. Så sjuukt kul. Vi red på STIGAR i skogen. Jag trodde aldrig att hästarna skulle kunna ta sig upp där. Vi var ute i ungefär två och en halv timme. Min häst var lite jobbig då den hela tiden ville äta. (Dem fick inte äta under tiden som man red) På lördagen så paddlade vi över en sjö först sen gick vi en runda som var ungefär 3 kilometer. När vi kom tillbaka till kanoterna så paddlade vi tillbaka.. I motvind! Jobbigt som in i. När vi kom tillbaka till huset som vi bodde i så åt vi och sen vilade vi en stund. Efter det så joggade jag, Ann-Louise och Linnéa en runda. På kvällen så bastade vi bastu och badade batunna. GISSA VEM SOM HAR TAGIT SITT FÖRSTA DOPP I SJÖN!? JO DEN TJEJEN HÄR! Hahaha kalt var det. Typ 7,5 grader. Tre gånger var jag i. Typ 15 sekunder och sen in i bastun igen. På söndagen så gick vi en runda till och åt innan vi åkte hem igen. En mycket trevlig och mysig helg. REKOMENDERAR VERKLIGEN ATT ÅKA DIT! Hur kul som helst. (inte mina bilder dem är taga från google men dem är från där vi var)
Huset som vi bodde i.
Ungefär såhär såg det ut där vi red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0