Plomp plomp

Hahah har ingen aning om vad jag ska ha som överskrift. Men inatt har jag sovit hos Ida. Mycket kul. Vi kollade på film 18 year old virgin tror jag att den hette. Lite lång tråkig men ändå rolig. Eftersom att jag kom till henne typ vid åtta igår kväll så han vi inte göra så mycket. På morgonen när jag vaknade och kollade min mobil hade jag fått en snapchat av Ida på mig själv när jag sover. Tydligen så har hon skickat det till några andra tjejer i klassen. Tur att det bara var dem, jag har rätt många pinsamma bilder på dem också haha. Sen så gick vi ner och åt frukost. Eftersom att dem gör om sitt kök så gick vi äta på altanen. Tur att det är vår :) Efter det så gick vi en runda med hennes farfars hund Benjamin hur söt som helst haha. Sen skulle jag hem eftersom mina kusiner var hos oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0