Konfaläger nummer 3

I tisdags åkte jag och resten av min konfirmationsgrupp till Tallnäs för det nästsista konfalägret. Vi var där till i torsdags. Det var sjukt kul. Vi gick på några vandringar ( "Sökandet efter Jesus" och en om känslor), vi kollade på film ( Jesus del 1, Jesus del 2 och en gudstjänst som dem hade spelat in förra året), vi började att planera våran pjäs som vi ska visa upp under konfirmationen i kyrkan, satt i kapellet och hade andakt på kvällarna och så klart mycker fri tid då vi badade ( inte jag då men nåra andra), solade och bara tog det lugnt. Vi fick mycket god mat men det bästa var nog efterrätterna vi fick varje dag efter lunchen. Första dagen fick vi glass, andra rabarberpaj med vaniljsås och sista dagen fick vi chokladpudding med grädde. 
 
Men nu sitter jag i husvagnen. Här regnar det och mullrar lite. Jag hoppas att det blir fint väder ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0