"Dad, I wanna work with mom"

Igår skulle jag åka tåget hem från Kalmar vid ett för att gå på bio med Ida och Phillip vid halv 7. Vi skulle åka in till Växjö vid halv 5 eftersom Ida skulle köpa lite grjer innan. Mitt tåg skulle komma till Alvesta 14:19 men när jag kom fram var klockan 15:27... Lite stressad måste jag säga!! Haha. Men jag kom hem och han byta om lite snabbt innan jag gick till Ida. Innan bion gick vi också på Mc donalds lite snabbt. Jag och Ida tog varsin choklad milkshake medans Phillip tog nån hamburgare. Sen var det dags att gå på bion, som var After earth bu the way. Sjuuukt bra tycker jag att den var. Mycket spännande och jag började nästan att gråta några gånger. Sen när vi skulle åka hem med bussen var jag så pissenödig så det är inte sant! Sjukt jobbigt kunde inte skratta utan att jag trodde att jag skulle kissa på mig haha. Sen på kvällen så skulle jag och Ida sova över. Phillip och Alexander kom en stund och hoppade lite studsmatta och kollade lite på tv innan dem åkte igen. Jag och Ida somnade nog runt 2 inatt tror jag. Vi låg och pratade en bra stund. Om typ ingenting men kul som fan var det. IDA I LOVE YOU!!! :* <33 Och därför tänker jag bjuda på den här fina bilden :D
 
 
 
Det är nästan läskigt hur lika dem är... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0