FRÅGOR!!!

1. Hur gammal är du? 14
2. Hur gammal känner du dig som? 14
3. Vad har du gjort idag? Gått i skolan
4. Vilken film såg du senast? Ensam hemma 3
5. Vem ringde du senast? Elma
6. Är du besatt av något? Snygga kändisar 
7. Är du rädd för blod? Inte jätte rädd kanske men det är ju inte det mysigaste som finns precis.
8. Beskriv platsen du befinner dig på nu. Fortöljen i vardagsrumet ;)
9. Kan du nämna 5 svenska statsministrar? Ehh nepp
10. Nej :)
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Ehh Svart eller vit tror jag 
12. När vaknade du idag? 7.00
13. Vilken är din favorit högtid? Julafton så klart
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Spanien eller Australien kanske :)
15. Nämn en plats i världen som du har besökt och aldrig mer vill återvända till. Soptippen 
16. Hur vill du tillbringa din pension? Ingen aning
17. Vad sysslar du med just nu? Ingenting alls
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nepp
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Oboy, mjölk, skinka, juice och grädde
20. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber eller någon i One Direction ;D
21. Vad är du på för humör just nu? Ganska uttråkad
22. Vilka värdsdelar har du varit i? Europa tror jag bara haha
23. Snarkar du? Det hoppas jag inte.
24. Vilka yrken har du prövat på? Bokhandel och dagislärare
25. Hur går du helst klädd? Jeans, t-shirt, munk tröja, skinnjacka och converse
26. Vilket skäntecken är du född i? Jungfru
27. Vilket är ditt favoritgodis? GODIS
28. Vad sa du senast? "Jag vet inte"
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Matte eller engelska
30. Vad har du på dig just nu? Svart byxor och en grå tröja.
31. Vilken är din favorit affär? Gina tricot
32. Vad har du för storlek i kläder? S, 36
33. Vad har du i dina fickor? Tre en kronor :D
34. Vad köpte du senast? En chokladboll
35. Hur många gånger har du flyttat? 5-6 gånger 
36. Om du var fast på en öde ö vad skulle du ta med dig? En båt, en mobil och en chokladkaka :)
37. Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska tror jag
38. Senaste filmen du såg på bio. Sune i Grekland
39. Har du blivit sydd någon gång? Nej
40. Har du någon gånf badat naken utomhus? Det har jag säkert gjort
41. Vad åt du till frukost? en fralla
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då var jag 4, enda barnet och njöt av livet ;)
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej lite svårt utan körkort
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Ingen anning men det var säkert mamma :)
45. Vart lägger du mobil när du sover? på bordet gämte mig
46. Vad var det sista du åt? En chokladboll
47. Vem är världens vackraste kvinna? Måste nog vara bågon av mina kompisar <3
48. Är du blyg? Det beror på
49. Vilken var den sista konserten du var på? Någon med skolan antagligen
50. VAd heter du i mellan namn? För fula för att skriva men dem börjar på G och U
 Orkar inte göra resten haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0