Sommarlov! :)

Nu är det äntligen sommarlov! Dem första två veckorna så blir det att hålla på med konfirmationen men sen har jag inget bestämt än. Många planer bara haha. Synd att det regnade på skolavslutningen bara :(. Men men man kan inte få allt. Efter avslutningen åkte jag hem och var hemma en stund innan vi åkte och åt på Mango, resturangen som finns inne på Bror Person. När vi ändå var där så köpte jag en ny kudde eftersom min börjar bli väldigt tunn och jag viker den på mitten oftast för att den ska vara tillräckligt tjock... Men nu har jag en ny och fluffig kudde. 
 
Är så sjukt taggad inför denna sommaren alltså! Ska bli sjukt kul. Hoppas bara på fint väder med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0