Mobergsrundan

Nu har jag kommit hem efter en två dagars cykelrunda med min klass och en annan. Igår cyklade vi ungefär 3-4 mil. När vi kom fram till vandrahemmet där vi skulle bo så gick vi och badade nästan direkt. Jag delade rum med Ida. Vi badade några gånger till och körde typ "herren på täppan" på en flytbrygga som fanns där. Gick ju sådär för min del men kul var det :) Tillslut så hamnade jag, Ida, Anna, Stina, Maria, Ellen och Alexander i mitt och Idas rum. Vid två så låg både jag och Ida i den lilla undersängen på våningssängen i vårt rum. Vid tio över sju nästa morgon knackade det på fönstret till oss och vi skulle upp och bada. Jag gick och väckte Ellen som också följde med ner till sjön. När vi kom tillbaka var det bara jag och Ellen som hade badat haha. Sen gick vi och sov i en timme till innan det var frukost. När vi skulle fortsätta att cykla dem tre milen vi skulle cykla andra dagen så märkte jag att jag fått punka på mitt bakdäck så jag fick åka bil runt istället :D Skönt!! Imån blir det att gå till skolan då.. Tur att mamma slutar tidigt så att hon kommer och hämtar mig :) Nej nu ska jag kolla på Ghost Whisper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0